Setare trimitere e-mail generic

2 min. cititultima actualizare: 01.15.2025

In BO se poate seta trimitere unui e-mail generic, iar pentru a se seta trimiterea lui se vor parcurge pasii urmatori:

1.      Din meniul Setari se va selecta submeniul Email, iar pentru crearea unui sablon de e-mail de va selecta Sabloane e-mail

2.     Se deschide fereasta Sabloane e-mail iar pentru crearea unui nou sablon se va apasa click pe butonul + din dreptul feresterei.

3.     Se deschide o noua fereastra unde:
- se va seta tipul de sablon - in cazul acesta se va selecta din lista ''Generic''
;
- se va selecta limba dorita - de exmplu Romana;
- se va adauga codul dorit – de exemplu RAPORT_CHITANTE;
- se va adauga descrierea;
- se va bifa casuta Activ;
- se va adauga subiectul emailului – de exemplu Raport chitante incasate;
- se va adauga continutul dorit in email;  
Dupa introducerea detaliilor se va apasa butonul Salveaza.



4.    Dupa crearea sablonului dorit se va seta trimiterea emailui automat prin parcurgerea pasiilor urmatori:
4.1 Din meniul principal se selecteaza meniul Setari –> Email-uri
-> EmailsGenerator 
4.2 Se deschide fereastra iar in dreptul pagini se va apasa butonul +
4.3 Se deschide un pop up unde se vor seta urmatoarele detalii:
   * Cod – se va adauga codul dorit, de exemplu RAPORT_CHITANTA
   * Nume – se va adauga numele dorit
   *
Email template – din lista afisata se va selecta sablonul creat mai sus ''Raport chitante''
  * TO email – se va adauga adresa de email la care se doreste trimiterea email-ului. Daca sunt mai multe adrese, dupa fiecare adresa se va pune semnul ;
 * Declansator – se apasa click si se va deschide o noua fereastra pentru a seta cand se doreste trimiterea email-ului

      * Se va bifa casuta Activ
* Daca email-ul contine si atasamente se va da click pe coloana Attachments in care se va adauga atasamentul dorit, dupa care se apasa butonul Salveaza.

 





A fost util acest articol?