Modulul standard de comunicare cu sistemele externe pentru a primi si trimite date necesare sistemului (articole, parteneri, comenzi, stoc, etc.)
Documentatia tehnica pentru toate metodele pe care le suporta modulul EDI si structura mesajelor se pot gasi la adresa https://apidoc.idealog.ro
Modulul permite primirea automata a urmatoarelor entitati:
- articole
- impachetari articole
- retete generice
- parteneri
- coduri de articole aferente partenerilor
- adrese de livrare partneri
- comenzi intrare:
- creare comenzi intrare
- interogare status comenzi intrare
- preluare detalii comenzi intrare:
- cantitati receptionate
- documente generate
- detalii paleti receptionati
- loturi receptionate
- anulare comenzi intrare
- creare comenzi transport intrare
- comenzi livrare:
- creare comenzi livrare
- interogare status comenzi livrare
- preluare detalii comenzi livrare:
- cantitati livrate
- documente generate
- AWB-uri generate
- detalii paleti livrati
- loturi livrate
- anulare comenzi livrare
- multe alte date (aproape orice se afla in aplicatie) se pot prelua prin intermediul modului
Modulul se poate configura ca sa exporte automat catre sisteme externe, la anumite momente de timp, urmatoarele informatii:
- export comanda intrare
- export comanda intrare transport
- export comanda iesire
- export comanda productie
- export schimbare de stoc:
- schimbare de status
- schimbare de cantitate (in plus sau in minus)
- schimbare de lot
- schimbare de articol
- etc.
- export rezultate inventar
- export stoc
Exportul de date se poate realiza in urmatoarele formate:
- JSON
- XML
- CSV
De asemenea, modulul se poate configura ca sa apeleze sisteme externe prin urmatoarele canale de comunicare:
- Baza de date intermediara (MSSQL)
- WebService, fara precizare de credentiale de conectare sau cu precizarea lor prin Basic Authentication sau Bearer Token
Alte functionalitati ale modulului sunt:
- inregistrarea, pastrarea si posibilitatea de vizualizare a tuturor apelurilor din exterior catre API-ul aplicatiei (chiar daca apelul nu reuseste)
- inregistrarea, pastrarea si posibilitatea de vizualizare a tuturor mesajelor generate de aplicatie si vizualizarea statusului acestora.
- posibilitate de creare de profile EDI si alocarea acestor la nivel de proprietar. Profilele EDI ajuta la setarea diverselor configurari la nivel de proprietar.