Pentru adaugarea si configurarea unui propietar nou, in BO (backoffice) se vor parcurge urmatorii pasi:
1. Se va selecta din bara de meniu, meniul Nomenclatoare
iar din lista de submeniuri se va selecta Parteneri, iar din noua lista afisata se va selecta optiunea Propietar
2. Se deschide fereastra cu propietari iar pentru crearea unui nou propietar se da click pe butonul + din partea dreapta de sus a ferestrei.
3. Dupa apasarea butonului + se deschide o noua fereastra unde se v-a adauga detaliile noului propietar dupa care se apasa butonul Salveaza
Pentru noul propietar se vor face urmatoarele configurari:
· Configurare profil propietar – trebuie sa parcursi urmatorii pasi:
Meniu Nomenclatoare -> Parteneri -> Profil propietari
(Vezi MANUAL_CONFIGURARE_PROFIL_PROPIETAR)
· Configurare modalitate de livrare – trebuie sa parcursi urmatorii pasi:
Meniu Iesire -> Setari -> Modalitate de livrare
(Vezi MANUAL_CONFIGURARE_MODALITATI_LIVRARE)
· Configurare ruta de livrare - trebuie sa parcursi urmatorii pasi:
Meniu Iesire -> Setari -> Rute de livrare
(Vezi MANUAL_RUTE_DE_LIVRARE)
· Configurare profil grupare comenzi - trebuie sa parcursi urmatorii pasi
Meniu Iesire -> Setari -> Profil grupare comenzi
(Vezi MANUAL_PROFIL_GRUPARE_COMENZI)
· Configurare tipuri comenzi de iesire – trebuie parcursi urmatorii pasi
Meniu Iesire -> Setari -> Tipuri comenzi de iesire
(Vezi MANUAL_CONFIGURARE_TIPURI_COMENZI_DE_IESIRE)