Adaugarea manuala unei comenzi de intrare in back office se realizeaza parcurgand pasii urmatori:
1. Se acceseaza din meniul principal meniul Intrari si click pe Comenziu de intrare
2. Se deschide fereastra cu comenzile de intrare, iar pentru a adauga o noua comanda de intrare manual se da click pe butonul + din dreptul pagini sus.
3. Se deschide o noua fereastra unde se adauga detaliile comenzii de intrare
- Se selecteaza ‘'Propietarul’'
- Se selecteaza ‘'Furnizorul”
- Se selecteaza ‘’Depozitul’'
- Se adauga “Adresa”
- Se adauga “Referinta”
- Se selecteaza “Tip comanda”
- Daca comanda este retur se bifeaza casuta “Retur”
Click pe butonul “Salveaza” din dreapta pagini, in partea de sus.
4. Se deschide o noua fereasta cu mai multe coloane:
· Detalii – Se adauga detliile comenzi de intrare
- In coloana “Detalii” se adauga detaliile
comenzii de intrare.
Pentru a adauga articole in comanda se da click pe butonul “Selecteaza Articole” se deschide lista de articole.
- In lista afisata se pot selecta articole dupa cod articol sau dupa nume, iar pentru a adauga articolele in comanda se apasa dublu click pe articolul dorit.
Daca se doresc mai multe articole diferite pe aceiasi comanda, se repeata pasii descrisi mai sus
- Dupa selectarea articolelor
se creaza in comanda numarul de linii in functie de cate articole s-au adaugat.
Pe fiecare linie se adauga cantitate dorita in campul “Cantitate” dupa care se apasa butonul “Salveaza”
· Detalii auxiliare – In aceasta coloana se afisaza alte detalii:
- Data receptie
- Prioritate
- Comentarii
- Eroare validare
- Detalii despre articole receptionate
- Detaliile articolelor receptionate
· Altele – In aceasta coloana se afisaza:
- Detalii despre starea comenzii
- Task-uri
- Operatiuni
- Operatiuni aditionale
- Documente
- Fisiere